Demo Site

星期六, 3月 18, 2006

How Am I Today?

今日去左友人的大學畢業典禮,其實都不想太去,怕自己心裡既自卑感又發出來,但朋友叫到,沒理由唔去。期間收到一個電話又收我去見工。本來都幾開心,因為至少我起碼有工作,唔使日日呆係屋企,但屋企人聽到我見既只係一份文員,就叫我唔好去見。

我聽到地咁講後,覺得有少許失望,本以為會替我高興,但唔鼓勵都算,仲叫我唔好見,即係迫我呆係屋企日日對住電腦,未見到工錢先用完就攤大手板問你拎..........Sorry!你肯俾我錢洗,我都唔願意日日坐係屋企。表面沒什麼,但其實個心好唔舒服。

Amuro Namie - Queen of Hip-Pop (from Space of Hip Pop Tour 2005)


Amuro Namie - No ~Live Version~

沒有留言: