Demo Site

星期五, 3月 17, 2006

Latte~

不知是否因經常一個人出街有關係,都會特登去Starbucks、McCaf?、Delifrance之類既地方買杯凍Latte咖啡飲.....

係昨日見工之前一日,又收到一個電話,叫我同一日2點半去觀塘見工(4:40要去佐敦見另一份)。
約2點25分去到,公司唔算大,哇塞!見我果個大粒老就好多廢話....每講完一句都會講「你明唔明?」、「你懂唔懂?」,又食住支煙同我interview,我坐足全程1小時15分鐘,吸足1小時15分鐘二手煙,OH MY GOD!UN頂ABLE!不過呢份工都OK,都係一般電腦組裝工作,成個department得我一個人搞掂,如果有機會升職既話會請個人under我喎.............佢係咁講....

見完立即飛去佐敦見另一份,我腥email申請呢份工既時候以為係佐敦返工,去到佢先講原來要返炮台山分校,又唔早響,晒我車錢晒我時間。之後一個人攔去尖沙咀火車站返屋企,其間去左McCaf?買左杯Latte,買完俾完錢先知得熱Latte,個人已經覺得好熱,仲拎住杯hot drink,想死........

Something Funny
玩野呀細路!

沒有留言: